it hurts

fyfan vad jag kommer sakna er..
Sitter just nu och ska försöka skriva klart min so-uppsats som egentligen skulle va klart idag.. men men får lämna den imorgon. Men när jag är klar med detta ha jag typ inget plugg kvar!! såååå skönt!
 
Har haft massa stunder i skolan denna vecka då jag blivit sjukt depp ch ledsen över att min klass snart ska splittras.. Har gått med vissa sen dagis och lekis, visst jag är helt övertygad om att vi kommer hålla kontakten men kommer sakna tryggheten att veta att dom alltid finns där varje dag jag kommer till skolan. Kommer nog gråta en hel del på skolavslutningen..

Kommentarer
Postat av: elin stridh

jadå :D

2013-05-23 @ 20:44:15
URL: http://elincecilia.com/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0