min torsdag

de två senaste dagarna har varit underbara och jag är som vanligt taggad på helg nu! Idag slutade jag 2 sedan drog alma och jag upp på stan och tog ett till hål i örat, drog på sång, gymmade och kvällen spenderades på marieberg med mamma, Alice och Alma. Va massa erbjudande och så träffade man på massa trevlogt folk. Hittade ingenting förutom ett par svarta jeans. Men blev jättenöjd med hålet i örat och får lägga upp nån bild så fort jag får någon bra. Lär dock inte kunna sova på de örat haha. Vart en ganska häktisk dag men lite stress men jag gillar när det händer saker, hatar att bara sitta hemma och glo. Fast nu är jag svintrött så ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen och sova, god natt! 

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0