TORSDAG

nu är i princip hela praoperioden över och jag kör sista dagen imorgon sen går jag på lov. Har trivts otrolig bra på båda mina praoplatser och fattar verkligen inte hur fort tiden har gått! På lördag drar jag till Åre med familjen och Felicia en vecka och de ser jag verkligen fram emot, är så taggad på slalom! 
Sa hej då till båda Alma och Daniel idag och de var riktigt jobbigt nu när jag inser hur mycket jag kommer sakna dom. Visst en vecka är kanske ingenting för vissa men är van att träffa dom så pass ofta att en vecka kommer kännas som en evighet... Men är ju samtidigt bra att vara ifrån varndra ett tag så man får längta och uppskatta varandra mer men jobbigt är de ju... 
Vet i alla fall att jag kommer få ett riktigt bra sportlov!!

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0