HATA SÖNDAGSÅNGEST

Har haft en kort men bra helg som i fredags startade med en skitmysig tjejkväll hemma hos lina. Vi käkade god mat och snackade i flera timmar om verkligen allt! Känns som att jag kännt dom mycket längre än bara ett halvår. Kom hem ganska sent och igår tog jag en härlig sovmorgon sen bar det av till gymmet med alice och alma och på kvällen åt hela familjen middag hos mormor och morfar. Min älskling sov även här inatt men han var tvungen att dra ganska tidigt imorse eftersom att han skulle jobba. Saknar honom redan som fan men får som tur träffa honom imorgon igen!
Nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga litegrann, blev en rivstart nu efter lovet men går som tur ut på prao om en vecka.

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0