MITT JULLOV

klippte ihop en liten summering av mitt jullov som vart otroligt bra. Vart ledig i nästan precis 3 välbehövda veckor och tiden har gått så otroligt snabbt. Har umgåts med vänner och daniel, festat, sovit, myst och umgåts med min lille alma som det faktiskt inte gått en dag utan att vi har träffats eller hörts av. Har med andra ord varit ett riktigt toppenlov och det suger att det redan är slut. Även fast jag haft något att göra typ varje dag så känns det inte som det, ångrar kanske att jag inte slappat mer men eftersom att jag är en person som gillar att planera och ha massa saker att göra hela tiden så blev det så men ska försöka lära mig att inte göra så, får helt enkelt bli ett nyårlöfte.
Imorgon startar plugget igen och vore de inte för att jag saknar min klass hade jag fan varit sjuk... fast är glad att vi om bara ca 2 veckor går ut på prao i 4 veckor!!

Kommentarer
Postat av: Alma

Mitt hjärtegull, Älskar dig!!

2014-01-07 @ 21:16:47

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0