JAG

Min babe
 
Kärlek för mig är: De finaste som finns, är så lycklig tillsamans med honom.
Min mobil för mig är: Något som tar upp min tid alldeles för mycket, jag är sjukt beroende och jag måste sluta använda den så mycket!! 
Något jag är beroende av: min telefon, godis, 
Just nu är jag sugen på… Popcorn och en stor påse lösgodis, men nu är de vardag och betämt mig för att vara nyttig så får väl vänta till helgen...
Just nu har jag på mig… Svarta jeans, en enkel vit t-shirt och min silvriga klocka.
Just nu lyssnar jag på.. Det som är kvar - Ken Ring
Humör idag: För att vara måndag är jag ovanligt glad, är så soligt och härligt!! 
5 saker jag vill göra innan jag dör- Resa jorden runt, gifta mig, skaffa barn, bo i USA och hälsa på Philip.
5 saker för att vinna mitt hjärta- Humoristisk, spontan, romantisk, snäll och gosvänlig. Men så länge man är lika fuckad som mig så är de tillräckligt. 
5 saker som skrämmer mig- Små kryp främst spindlar, min svenska och historielärare Pär, att förlora vänner, att någon i min närhet skulle gå bort, att bli sårad. 
5 saker som gör mig glad-  Sommar, sol, vänner, Daniel, min klass!!
5 saker jag gillarall sorts mat, pussar, myskvällar, shopping, ledighet

 


Kommentarer
Postat av: felicia

åååh älsklingen<3333

2014-03-18 @ 17:49:25

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0