Dienstag! ;)

God kväll bloggen!

Snön har kommit och det är verkligen ett riktigt oväder, tycker synd om pappa som får vara ute och skotta nu snön bara yrar utanför fönstret och det känns som att det är flera dm snö......
Mysigt men ändå inte.

Hoppas att alla har haft en superdag, min har varit fantasktisk!

Det började med Skola och vi slutade 15.15 ca sista lektionen var svenska oså vi fick sluta lite tidigare som vanligt ;)
Efter skolan så åkte jag hem till mormor och morfar, morfar hjälpte mig me no:n, tack gode gud att man har en morfar som har varit lärare.

sorry att jag inte bloggade tidigare i dag men jag har inte haft tid och nyss så satt jag och gjorde läxa ett bra tag....

Jag har även repat med bandet i dag, det var super nice! ;D

Snart så ska jag duscha :)

I morgon så ska vi har simmprov och efteråt så får vi bada på äventyrsbadet en timma GRATIS! :D
Ebba likes!! (L)


Tänk att i övermorgon så åjte jag till underbara, efterlängtade Thailand!! Ska bli så underbars superbra! (Y) <3
Längtar som FAN!! <3


Men nu så slänger jag in en outitt:

* ljusblåa jeans.
* vitt linne.
* vit tunika.
* blommig sjal.
* svart halvkort koffta.








Det var allt för i dag ;)

kram / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0