Thailand girls!

Hejsan alla!

Just nu sa sitter jag pa ett internetkafe i Thailand och hare gott med en blabarssmoothie!
Som ni kanske ser sa kan man inte skriva vissa bokstaver har sa det ar lite jobbigt men jag tror att ni fattar anda :P

I dag sa har vi slappat pa stranden och tagit det lungt snart sa ska jag ta ett dopp i poolen med dom basta och sen sa bar det ivag till marknad ;)

Har kommer lite exempel pa vad vi har gjort har:

Vi har badat, solat, besokt olika strander, atit god mat, varit pa phiphi island, snorklat, SHOPPAT!! Och massa mera ;)

Hoppas att ni andra har haft det bra!

men nu sa ska jag bada ;)

Har kommer en liten bild :)

ar helt ofixad men strunt i det ;P







kram
Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej älskling!

Fan vad brun du har blivit,jag vill oxå.

Passa på att sola och bada massor för när du kommer hem är det nog massa snö:(

Saknar och älskar dej maest!<3

2010-11-20 @ 15:32:48
URL: http://mandizbuz.blogg.se/
Postat av: alice

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH EBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAA



jag älskar dig sjukt mycket och jag saknar dig sååå jäääääääävla mycket, KOM HEEEEEM!

jag behöver dig, och jag måste berätta massa saker för dig sen.



jag älskar dig världens bästa vän, vet du hur glad jag blev när jag såg att du hade skrivit en kommentar? SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR DIG KORVSIS :(

<3333333333333333333



fan vad kul med det där att snorkla, skitcooolt ju!!!! :D <33333333333333

2010-11-20 @ 17:55:07
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0