You are so fake! Barbie is jelous!

Tjaba tjenare sötnosar!

har nyss ätit lite god alla hjärtansdag middag med familjen, va supergott! ;P Vi firar lite i dag istället :)
Så sitter just nu med en skål glass och en god toffife , mums!

Så nu väntar man ju bara på att bästa solsidan ska börja ;)

Dansen va ba men man är ju alltid lite trött efter 3 timmars träning!
men jag tycker att adegn har varit jättebra verkligen och det är så skönt att känna att man har hunit med massa bra saker ;)

Men i morgon börjar skolan igen men som vanligt ett plus med sovmorgon :)
Och i morgon så är det även alla hjärtans dag, men då är man glad att man har sin fantastiska tvilling Alice ståhlfeldt ;)
Vi ska vara i morgon efter skolan (L)

Men nu så ska jag snart gå ner och kolla på solsidan, hare! ;)

Puss!  / ebba <3





Kommentarer
Postat av: hanna

heheh

här är det bra hur är det sjäv? <3

2011-02-13 @ 19:35:42
URL: http://hannnabrink.blogg.se/
Postat av: alice

eba feldt!

jag älskar dig hur mycket som helst.

du finns ALLTID där, och jag menar verkligen alltid.



gumman, utan dig är jag ingen.

Happy Valentine till dig hjärtat.

du är värd mer än såhär, men det här är min present till dig, alla hjärtans dag <3333333333333333333333(:

2011-02-14 @ 07:09:53
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0