DO MY MAKEUP

I fredags var jag på sminkkurs på makeup store då de även sminkade mig och på bilderna ser ni resultatet. det ingick lite produkter i priset men de visar jag sen. Lärde mig jättemånga bra smink och hudtips!
Fick en fråga om mina ögonbryn, vart jag gör dem och så. Jag går till en tjej som har ett eget företag nära konsum här i örebro, den heter estetik salong. Hon är verkligen hur grym som helst på bryn så kan skarpt rekomendera att gå dit!
 
Hade en super lördagskväll igår med fina vänner och mycket gott! Idag kör jag på en standard trist pluggdag. Har massor jag vill få klart.. Längtar sjukt tills ikväll då nya säsongen av solsidan startar!!

Kommentarer
Postat av: E

Riktigt snygg sminkning och riktigt snygg tjej också! :)

2012-10-07 @ 19:54:40
URL: http://elleneliza.blogg.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0