JUST NU

Vad har du på dig?
 jeans och en vit långärmad omlottröja

Hur mår du? Ganska bra men lite trött bara

Vad önskar du just nu?
 Att jul och nyår ska bli så bra som möjligt och att allt plugg kunde dra åt helvete

Vad ska du göra imorgon? Julhandla med Almi och sen plugga

Vad skrattade du senast åt? Min lillasyster

När grät du senast? I torsdags fast av lycka

Senaste köp? Julklapp till min syster

Senast sedda film? Hobbit

Vem var den senaste som ringde dig? Min bror

Favoritlåt? Bara dårar rusar in - håkan hellström och typ alla andra låter som han skrivit!

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? "Du kan komma när du vill"

Favoriter på snapchat? Felicia, alma och michelle

Vart vill du åka just nu? USA

Dagens känsla? Lycka, trötthet och kärlek

Intresserad av någon just nu? Min pv

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det tror jag absolut på

En maträtt du inte äter? Ingen jag kan komma på äter typ allt verkligen haha

Gjort i helgen? Umgås med min pojkvän, syskon,ikväll ska jag sova hos alma och imorgon är det plugg och julhandling som står på schemat.


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0