I'm gonna ride this train until you need a ride

Sitter just nu i skolan och väntar på att min samlektion ska börja så att man kan få lunch snart, är så himla hungrig!! Efter skolan ska jag iväg på sånglektion sen blir det fika med mina saknade babes Claudia och Olivia och efter det ett fyspass på friskis med Alma. Ikväll ska jag bara slappa och njuta av att jag bara har en dag kvar i skolan sen går vi ut på prao i fyra veckor plus att vi har sportlov direkt efter, sååå skönt! Dock har vi ett par lite halvjobbiga uppgifer som måste göras under praoen..
 
Ni kanske inte lägger märke till det på bilden men har faktisk skaffat bruna linser, har ju egentligen blåa men kände att jag ville testa på lite nytt. År ju alltid kul!

Kommentarer
Postat av: sara

gud vad vacker du är! sjukt

2014-01-18 @ 01:59:22
URL: http://saracatharina.blogg.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0