Morgonpigg ;)

God moron bloggen!

Har alla sovi got och drömt sött?

vaknade inte för alls länge sedan ca 7.45.
Vat tidigt men jag är ganska så morgonpigg ;)

Är det flera än jag som är ganska så morgonpigga?

Men snsrt så ska jag kolla på julkalendern, käka frulle och så småningom göra mig iordning.

Sen så ska jag följa med mamma på stan ;)
Och i eftermiddag så ska jag träffa Alma och vi ska kanske kolla på Twilligt, MYS! ;)

I kväll blire myskväll med familjen :)

Nu får alla ta och ha en bra lördag så hörs vi senare!

kram / Ebba <3




Foto: taget av mig i Thailand.

Kommentarer
Postat av: olivia

åååh, vilken fin bild :)<3

2010-12-11 @ 12:59:43
URL: http://ooliviaholmbergg.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0