Förkylld, inte bra! :(

Hej hallå skummbannan!


Fy tusan vad helgen har gått snabbt, men den har varit väldigt mysig i alla fall ! :)


Jag är förkylld och det är inte bra! :/
Menmen, jag tror nog inte att jag är den ända.....

Det har blivis skitkallt ute nu, det är typ minus på morgonen :/

Jag ska nog snart at och börja med dunjacka.

Vad egentilgn börjar hända med örebra...? det är så många våldtekter och man kan nästan inte gå ute ensam längre.



dagen:

I dag så vaknade jag upp hemma hos Alma, vi hade det bäst i går och i dag :D
Alma och jag har varit på ikea och spelat sims i dag ;)
Alma är min lila gullesnutta med skratt!

meb sen vid 3 så var jag tvungen att åka hem för att jag skulle på dans.
Det gick sådär på dansen för jag var så förkylld så jag orkad inte med allt :/

Menmen jag hoppas att jag snart kommer att bli bättre :)

I kväll så ska jag göra läxa och ta det lungt med familjen.


Hoppas att alla har haft en bra helg, min har varit lyckad (y



kram / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0