Fraiday afternoon ;)

Halli hallå där! ;)

I dag är det ny månad och första oktober (y

Skolan i dag har varit jättebra och jag är så sjukt glad att vi slutar så tidigt som 12.55 på fredagar ;)
Våran sista lektion var bild och det var skoj!

Efter skolan så följde jag med Alice hem och vi käkde lite mellis, hennes mamma hade bakat ett jättegott bröd!<3
Sen så kollade vi datorn lite, åkte och köpte godis, åkte hem till mig och sen ritade vi lite :)
Och så skrattade vi ju såklart ! ;P
Vi hade det i alla fall jättenajs i dag, som vi alltid har! Älskar dig gummsan! (L'

Men nu har Alice precis åkt hem för att hon skulle till bäsnäs och jag skulle till några bekanta med familjen, kommer bli skojs!
Så i kväll blir det mys och idol ;)

I morgon så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men på kvällen så ska jag i alla fall kolla på bio med de bästa, vi ska se ''tusen gånger starkare'' den värkar skit bra! <3
Så jag längtar sjukt mycket tills i morgon kväll! :D

Men nu så ska jag slänga in en outfitt lite snabbt för att vi ska snart åka:


* mörkblåa jeans.
* mörkblå tröja.
* ett glatt leende ;P

Och jag hade flätor i natt om ni undrar varför jag har lockigt hår :)






Ha ett bra fredags mys! ;)

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej!! Vad fiin du ee!!! ;b <3333

2010-10-01 @ 19:33:00
Postat av: Micha :D

Du kan juh alltid komma och kolla när vi spelar match ;D

11.20 Rosta gärde plan 11D :D<3



Fining :*<3

2010-10-01 @ 19:39:00
URL: http://michaelaricklund.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0