L Ö R D A G! :D

Äntligen lördag nu! ;)

Hejsan bloggen!

Gårdagen méd min underbara Alma var bäst och detta får vi verkligen göra om :D
älsklar dig Almiiis och vi har alltid så jävla kul! ;D ( L )


Men i dag så har jag varit på stan med mina underbara systrar alice, Jossan och Alma och vi hade jättekul och käkade på subway ;)
sen så åkte jag hem och tog det lite lungt :)

Snart så ska jag åka hem till Alice, och ännu bättre jag ska sova där :D
Det ska bli super skoj!
Vi ska käka godis och kolla på en fil på 4:an som börjar kl 21.30 och den heter tre systrar och en mamma den är så himmla sjukt bra ska jag säja :D

Men jag kommer att ta med mig min systemkamera till alice så att vi ska ta massor med fina bilder som jag kan lägga in på bloggen :)

Men nu så kommer dagens outfitt:


* Svarta glanstights.
* svart tubtopp.
* ljusrosa linne med svart rosett.










kram / Ebba <3


Alla får ha en bra lördagskväll nu! ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra strumpsmak! :)

2012-06-12 @ 18:48:10

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0