Tisdag :)

Tjotjenare!

Dagen har varit jättebra och vi hade håltimme i dag för att matten blev flyttad :)
Det var ganska skönt för då åkte jag, Alice, Alma och Jossan hem till Alma :)

Efter skolan så åkte jag hem till mormor och morfar, där tog jag det ganska lungt och tränade piano och spelade kort ;)
Sen så åkte jag och tränade med bandet det gick jättebra! (y

Nu så har jag nästanprecis duschat och kollar lite på tv.

I morgon så har vi sovmorgon för att NO:n har blivit fkyttad till på fredag¨, ganska skönt! :)

Här kommr dagns outfitt:

* svart t-shirt.
* leopardtopp - ny.
* grå koffta.
* gråa jeans.






har ni tänkt på tt man änväder ycket jeans nu när det börjar bli kallt :) <3

ha en bra kväll!

kram / Ebba <e


Kommentarer
Postat av: Ailoiris

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-07 @ 07:53:15
URL: http://ailoiris.bloglyric.com

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0