torsdag :)

Hejsan hoppsan!

I dag har det varit skola som vanligt och efter så åkte jag och några tjejer upp på stan och köpte present till Alexandra :) För i morgon så ska vi ut och äta på saigon ;)

Sen så åkte jag hem och gjorde lite läxa och sen så åkte jag på bowling med dom bästa! ;)

Jag var i samma lag som Alice, Jossan och Alma och fy tusan vad flummade och skrattade mycket ;p
Längtar redan tills nästa vecka :D

Hur har eran kväll varit då?

Längtar tills i morgon!

Här kommer dagens outfitt:

* ljusblåa jeans.
* vitt baslinne.
* vitt hänglinne







kram & puss / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: rebecka

VART HAR DU KÖPT DOM LJUSBLÅA JEANSEN :(



svara på min blogg ! tacksam för svar letar som fan :(

2011-08-23 @ 19:33:20
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0