Funny tursday!

Hej funny people! <3 kl: 17.42

Om nu undrar varför jag skiver t.ex basic monday ocå vidare är det för att jag kör det denhära vecka typ, hehe ;P så ni vet!

Men i alla fall, i dg har det varit skola och alla gick bra! (Y) ;)
Efter skolan så var jag med min älskling Alma, vi hade sjukt roligt ska jag säja er! ;D (L)
vi hart typ alltid kul! :)
Vi skrattar alltid vafan!

Vid femtiden så stack jag hem för att jag skull äta. Nu sitter jag här föra jag och bästa Alma ska snart till gården och där ska vi träffa en massa, det ska bli nice! ;D
 
I dag var det ju skolfoto och nu ska ni få outfitten för i dag! :

*ljusblåa jeans.
*Svart linne.
*Vit tröja.
* Nit väst.







kram / Ebba <3!

P.s Alla vännr ni betyder! (L)


 
Du är så sjukt snygg!

Kommentarer
Postat av: hannaa

as snygg väst!

2010-09-04 @ 12:04:09
URL: http://hannazberg.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0