God evening!

Hejsan allihop!

Just nu myser jag lite här vid datorn och lyssnar på ljudet från t:en.
För ungefär 55 min sedan så kom jag hem från farmor och farfar, vi var där och åt eftersom att farfar hade fyllt år :)
Min lördagskväll är väldigt mysig, hur är eran?

MIn dag har också såklart varit så bäst med Alma min babe! ;)
Vi vaknade runt 8- halt 9 och vi tog det ganska så lung :)
Hon och jag har gjort massor med kul, vi skrattar nästan hela tiden för vi båda her en sån enormt djuk humor!:D
Älskar dig! (L'

I morgon så har jag ingen aning om vafd jag ska göra, men lite senare på eftermiddagen sp ska jag till Felicia och lämna hennes presenter för att hon fyller år, ETT STORT GRATTIS TILL HENNE! :D

Som alla förhoppningsvis vet så har jag varit singel jättelänge och det kanske finns en som jag beundrar lite extra av alla killar i världen ;) Men ändå så vet jag att det kanske inte kommer att funka och jag trivs med att vara singel :)
Men attans vad jag saknar den underbara känslan att vara kär! :'(


-------------


Här kommer dagens outfitt:
* vita spetstights.
'* Vitt linne.
  * vit tröja.
   * grå koffta.



kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0