Skrattig dag! ; P

Hejsan alla!

Den hära dagen har varit ganska så skrattgla ;)

På skolan i dag så hade vi orientering med klassen och jag var i lag med Alma och Linnéa, vi började gå och samtidigt så kollade jag på kartan och helt plötsligt så gick jag in i ett träd, alla skrattade jättemycket men mest jag. ;P Dagens tabbe, jag vet! haha :P

Men när skolan var slut så åkte jag, Josefin och Alma hem till mig. (y
vi åt först lite mellis, spelade kort,sen så målade jag Josefins naglar, dom blev jättecoola synd att jag inte hade någon bild :/ <3
När det var klart så åkte jag och Jossan till svampenlekparken och käkade lite äpplen ;) GOTT!

Här kommer dagens outfitt:

*Svarta Strumpbyxor med hål i (jag vet inte vad det heter.) ;P
* svarta cykeltights.
* svart tunika.
* svart och rödblommig sjal.





Nu ska jag kolla på en film som går på tv '' Ryktet går.'' :)

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: alice

EBBA, FAN VAD BALLA TIGHTS!!!!!

vårlsnygga var dom.

hihi, loveu(L)(L)(L)(L)

2010-09-14 @ 08:17:28
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0