Torsdagen! ;)

hej alla!

I dag har det varit sista skoldagen för i veckan eftersom vi har studiedag i morgon, så jag är jäätteglad! :)
När skolan var slut så åkte jag hem till Alice och vi åt lite mellanmål och sen så följde hon med mig till frisören, jag blev jättenöjd och et kommer bild snart ;)

Nu kom jag hem från gården precis och vi hade tjejgrupp sps kväll, det verhelt underbart! Jag tackar Hello för att ha gjprt det så bra i kväll för oss ;)
Min hud känns som en babyrumpa och det är sant! :)
Snart ska jag kolla på tv med familjen och sen kanske gå och läsa lite ;)

I morgon ska jag vara med Alma sen ska hon sova här, det kommer att bli bäst! ;*

Ha en bra helg och här kommer outfitt:

* blåa jeans.
* vit linné.
* vit och orange linne.
* Rosa koffta.





kram / ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0