Syskonkärlek.

Här kommer ett ultrabra boktips som jah har läst och ÄLSKAR!!
Syskonkärlek :)





Här kommer handlingen:

Klockan är snart halv 4 och jag kan inte sova. Kan du svara mig en sak?
Får man bli aldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa?
Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum?
Jag kan inte hjälpa det!
Jag skäms så inihelvete...


Ludvig och Amanda älskar varandra.
De vet att det är förbjudet - men de kan inte låta bli att och inleder ett kärleksförhållande.
Ett förhållande som sargar och svider. Men om också ger skälvande lyckostunder.
Ånda till verkligheten tränger sig emllan dem.



Underbar bok och när jag väl kommit en bit så kunde jag bara inte sluta läsa!
Ni måste bara läsa den!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅh jag älskar den boken!den äh så fin !

läst den typ 3 ggr !:)



den är fett sorglig i slutet ;(



<3

2011-04-11 @ 18:52:33
URL: http://theonlydramaqueen.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0