Jag älskar sättet som du ler :)

Hejsan bloggen! ;)

ledsen för dålig uppdatering i dag, men jag har haft fullt upp.

Men dagen har varit bra och skolan var en liten anning lång i dag.
Efter skolan så gick jag hem till mormor och morfar och gjorde lite läxa, för sen vid 5 så åkte jag med mamma och Palla till gymmet vid eyrabadet :) Det gick ganska bra med det var lite svårt att ställa in maskinerna nu första gången, men jag fick hjälp av en som jobbar där, hon visade mig alla maskiner ;)

Kom hem runt halv 7 och då så duschade jag och sen åt jag mat, har nyss hjälpt mamma lite för vi håller på att ta mer alla julsaker :( Känns så tråkigt att allt är förbi nu...

Men sitter i alla fall nu och kollar på halv 8 hos mig och ska sen måla naglarna ;)
Kanske lägger upp bild i dag eller i morgon om jag kan :)

I morgon så börjar vi kl 8.45  för att vi ska kolla på teater i aulan på skolan, dt ska bli riktigt spännande faktiskt ;)


Här kommer dagens outfitt:








* svart sjal - mammas.
* gult nätlinne - veromoda.
* Gul t-shirt - okänd.
* Ljusblåa jeans - Gina.


Men det var typ allt för mig, ha det bra! :*

Pusssss / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0