The answer :)

God morgon alla!

Jag hoppas att ni hade en bra och kul gårdag för det hade jag!

Tävlingen var jättekul men det blev mycket väntan, men paren gick sådär men vi dansade en gång och kom inte vidare men sën så viste vi inte att det var en  2 change. Men dåså dansade jag ju singel istället och då kom jag till semifinal men då orkade jag inte vara kvar och så blev det så sent så vi åkte hem till Palla fast vi var ju ändå sena men det gjorde ju såklart inget :)

Där hos Palla var det jättemysigt och kul! Vi kollade på melodifestivalen och Eric saade vann ju vilket jag inte tyckte s mycket om men det var okej i alla fall :)

Men vaknade för en halvtimma sen typ och ska snart käka frulle ;)
Men i dag så ska jag göra massa läxa fixa lite inför imorgon och sen vid 3 så har jag dans ;)

men kommer flera inlägg sen ;)

Puss! / ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0