GRATTIS ALMA!!

Idag är det inte vilken dag som helst. För idag fyllen bästavän 15 år!! GRATTIS ALMA!!
Jag hoppas verkligen du har haft/får en toppendag för det är du så värd! Du betyder sjukt mycket för mig och när vi sitter tillsammans i klassrummet blir vi så knasiga och fnittriga, haha! Älskar att skratta med dig!
Vi har tusen minnen tillsammans som zinkgruvan, hästnäs, Nanberga, alla våra knasiga nyhetsfilmer vi gort och kom du ihåg när vi skulle sova över i Hästnäs?? Då vi skulle sova ute i den lilla stugan själva och det var jättemörk och så vart vi så kissnödiga, haha. Och när vi skulle ut och kissa så var vi så sjukt rädda för att vildsvinen skulle komma så vi fick så vakt till varann, haah glömmer aldrig den natten, hahahahah  alma du fattar nog vad jag menar :*
Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig, hur klistrigt du än har det i livet så kan du prata med mig!
Men älskar dig min nu 15-åriga pingla! Du är för jävla bra!♥ Vänskap förevigt bby!

Kommentarer
Postat av: Alma

ÄLSKAR DIG!!!!!!

alla våra minnen !!!!! , dom flesta är riktigt knasiga !! , du pch jag kan verkligen skratta !! , vem bryr sig vad andra tycker ? , ahahahha , vi får ju skäma ut oss om vi vill ;) , du är bäst !! <3<3<3

loveu BÄSTAVÄN <3 !!!!!!!!

alltid du och jag!!

2012-04-17 @ 20:23:05
URL: http://mirandaalma.blogg.se/
Postat av: iiiden

grattis till henne!:D

2012-04-18 @ 17:13:29
URL: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0