SVAR PÅ FRÅGESTUND

Hur gör man dubbel bilder som jag frågade förrut? Jo jag gör dom på en sida som heter picmonkey.com, först redigerar jag bilderne där för att få dom som jag vill. Jag vänder även på en bild och det kan man göra på ''rotate''. Sedan går jag in på ''create a colage'' och sätter ihop bilderna.
 
Tittar du på Vampire Diaries? Jag gjorde det, kom ungefär till andra säsongen men gav upp eftersom att jag låg så mycket efter haha, men det är grymt bra!
 
vilken är din favorit sång? När jag har hittat en bra låt så spelar jag den om och om igen tills jag tjatat ut den vilket leder till att jag byter favritlåt ganska ofta.. men min favvo nu är nog ''rolling stone T-shirt - dada life'' och 'jar of hearts - christina perri''
 
favorit artist? Har faktiskt ingen för tillfället.
 
favorit färg? Svart, vit och rosa
 
favvo film? Burlesque, helt klart!!
 
Vilka bloggar följer du? Nästan alla mina vänner såklart, Kenza, Angelica blick, my blomqvist och några fler.
 
Kan du lägga upp mer videobloggar? Ja, det är klart jag ska. Bara det att min röst låter så sjukt mongo när jag pratar i videos men får helt enkelt ha det som att nyårslöfte!
 
Kan du typ börja med veckans låt, film eller artist eller något sånt? skulle vara grymt roligt att se vad för slags musik, filmer etc.. du gillar! Ja absolut, vilken toppenidé! 
 
Är du oskuld? Yes box;)
 
vilken bh storlek har du? Ja du..
 
Har du pojkvän? Nopp, men skulle gärna vilja..
 
favvo ämne? Matte och tyska
 
Har du fått mens än? Om du så gärna vill veta så ja
 
Norrbyskolan eller OP-skolan? Jag går just nu på OP-skolan och kan faktiskt inte säga vilken skola som är bäst för båda är så bra pga. alla fina lärare bla.
 
Vilka städer i Sverige har du varit i? Stockholm, Göteborg, Örebro, Skåne är dom jag kommer på men jag har varit i så många fler.
 
Gillar du Allstar Weekend? ja dom är väl helt okej, inget jag lyssnar på.
 
Gillar du Paramore? Det är inte riktigt vad jag brukar lyssna på men de har bra låtar.
 
Favvo skådespelare? Jennifer aniston, Amanda seyfried och channing tatum.
 
Jag undrar om du är nöjd med ditt liv? Jag är nog så nöjdman kan vara. Jag har otroligt fina vänner, familj och släkt. Jaghar även fått uppleva så mycket och har så fina minnen.
 
va vill du göra med ditt liv? puss jag älskar din blogg! Du är så gryyym och min förebild. Åh heregud vad glad jag blir att få höra sånt, det värmer verkligen, puss på dig vännen! Jag vet faktiskt inte faktiskt inte vad jag vill göra med mitt liv, det kanske låter konstigt men jag har faktiskt inte hittat mig själv riktigt än. Jag är väldigt osäker på min framtid, tänker nog bara ta allt som det kommer och inte planera så mycket.
 
Binda eller tampong? Binda
 
Film eller Tv-serie? Film
 
Rock eller Pop? Pop
 
Chips Eller popcorn? Chips
 
läsk eller Saft? Läsk
 
Cola Eller Fanta? Cola
 
Klänning eller kjol? Klänning
 
Brukar du vara inne på Youtube, isåfall vem är din favvo "Youtuber"? Ja, väldigt ofta. Min favvo är utan tvekan William spetz!!!
 
Följer du Clara Henrys blogg? nope
 
tittar du på william spetz videos? Självklart ;)
 
Tack för alla frågor! Om det var nån fråga jag valt att inte svara på eller inte svarat så bra på är det för att jag kännt att frågan varit för privat men då är det bara att ni mejlar mig till [email protected]
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0