TRÄNAT

Nyss varit ute på ett träningspass med mamma och bror, hur skönt som helst! Det är inget bra väder idag (som det inte har varit på länge) så resten av dagen ska jag nog bara slappa. Min lillasysterkommer hem snart, hon har varit borta i några dagar hos en kompis så ska bli kul att träffa henne och om vädret blir bättre till kvällen åker vi kanske ut en sväng med båten :)
Nu i veckan som kommer så ska jag börja sommarjobba, jag ska plocka flyghavre med Felica. Ska bli nice att kunna tjäna lite egna stålars. Men vi skulle egentligen ha börjat jobba imorgon men det blir troligtvis onsdag eftersom att det har regnat. Är ju ledig på helgerna så det är skönt eftersom att jag fyller år på lördag!! :D
Nu ska jag slå på en film och mysa, PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0