andra dagen!

hej alla ungdommar!

I dag var det andra dagen i skolan på OP, det var jättekul och vi var i stadsparken och flumma hla gänget :P
Efter skolan så var jag och Alma på stan och provade kläder och hade jättkul! ;D
Älskar mig Almiiis! :))
i kväll så är det föräldra möte på OP skolan och då ska jag vara hemma och passa lillsyran och vi får se om Alma tittar förbi och kollar på film med oss :))
 I morgo så ska klassen till ånnaboda en hel dag och vi kommer att bada :P
Ska bli mysigt! :D
I morgon efter skolan så ska i och hälsa på norrby och sen ska jag vara med Jossan, det kommer att bli jättekul! ;)
Och i morgon kväll så kommer Felicia och Emilia hit och vi kanska går på gården, vi får se :)
Felicia ska sova över hos mig :D Det kommer att bli jättekul, helt klar! ;)


Nu kommer dagens outfitt :

*Svart tubtopp.
*vit och grå leopardträja.
*gråa jeans.
*Mörkgrått nitskärp i midjan.



Nu ska jag snart packa till ånnaboda :)

kram / Ebba <333


Kommentarer
Postat av: alice

så fin outfit!!!<3<3<3<3<3<3 :)

2010-08-19 @ 19:51:59
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0