Dance!

Tjenare! Kl är 20.29 och jag är full av energi!!!  :D

I dag har jag varit i skolan och det gick bra som vanligt, fast det känns ovant att vi slutar så pass sent som kl 15.30 :O Men vi hade musikprofil i dag och det var jättekul!
Jag var sådar trött när vi hade slutat! :/ :P
Men jag var i alla fall med bästa Alma efter skolan ! ;D vi gjorde kanska inte så mycket men vi hade i alla fall   kul!  (Y) <3
Vid 16.45 så hade jag som ett utvecklingsamtal och det gick väldigt bra! ;)
Vid kl 7 så skulle jag börja på streatdance med några bra tjejor, men den var inställd så vi gickpå en anna dans fast den var inteså kul :/
Men näst onsdag börjar streaten och då ska vi  alla fall gå!
Det ska bli jättekul! ;D Oc jag hoppas att det inte krockar med bandet då!

Nu ska jag snart gå och duscha så ses!

Men får inte glömma dagens outfitt! :

*Ljusgråa jens.
*svart linne.
*sebra tunika.
*Svart tunt midjeskärp.










kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0