En sjukt bra helg!

Hello världen! :)

Helgen har vrit så sjukt underbar!
Det börjar med att i fredags så kom felicia och hennes familj på kvällen och då sov Felicia över hos mig och det var jättemysigt! :)
På lördagen så åkte vi upp på stan med Linnéa och Alma och tittade lite på kungen, där träffade vi Joel, adam och edvin där också det var sjut kul! ;) <3
På kvällen så sov jag hos Alma och vi hade hur kul och mysigt som helst!:)
I dag har jag va´rit med Alma och vid fyra så varjagpå dans med Elli' :D Det var sjukt kul och jag a rekomendera http://nerkesfansinstitut.se (Y)
I morgon blir det skola och en snabb titt på norrbyskolan :)
Jag kommer aldrig att sluta saknar 6A norrbyskolan! Vi var en sån sjuktunderbar klass! :'( :'( <333333


-------------------------

Dagena outfitt:

*Vita spettstights.
* svart tubtopp.
*jeans tjol.



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0