Första skoldagen!

Hej alla! :)

I dag var det första skoldagen efter ca tio veckor sommarlov.
det känndes konstigt, men klassen blev sjukt bra! Och jag är väldigt nöjd! ;D
Och oturligt nog så känns det som att det är OP som gäller nu ;)
Våra mentoret är jättebra och salle äe skön ;P haha !
Så i skolan i dag så lärde vi mest känna varann :)
I morgon så ska vi till stadsparken och leka lite men klassen :P


efter skolan så var jag med älsklingen Alice ! ;*
Vi fotade lite och massa mera kul! Även singstar ! ;D
Bilder kommer nu! :D <33333











älskar dig min fina Alice! ;* <333





älskar dig min fina unge! <333

















älskar dig alice ståhlberg, vi föralltid! :* <33

Det var sista bilden, :D Visst är vi söta! ;D

Kram/ ebba <333

Kommentarer
Postat av: alice

ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET EBBA!

klart vi är söta ;) <333333333333333



du är underbarast ! loveuuuu

<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-18 @ 21:06:11
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0