god morgon! :)

Gårdagen var så grymt kul och myskvällen var pricken över i:et!

Dagen började med att jag vaknade upp vid kl 8 och sedan stack jag ut och sprang ca 6 km, ganska tidigt men nu mår jag i alla fall toppen bra (Y)

Men i dag så ska jag till landet vi fyratiden, men innan det ska jag träffa roliga Elli :D
Jag kanske inte kommer att blogga på två dagar i för jag inte har någon internet där ute på landet -_-'
Men då har jag något att se fram emot i alla fall ;)
 
På landet så ska vi ha kräfftskiva cph det kommer bli superb!

Även fast det inte är så speciellt bra väder så tycker jag att det är ganska så mysigt ändå på något unerligt sätt :P
Sommarlovet har jag bara en vecka kvar på, men det känns ganska så okej i alla fall... ;)
 
kram / Ebba <3

P.s glöm inte att slöcka ljusen ! :D <33





Kommentarer
Postat av: alice

sv; tack älskling!!!<3<3<3<3<3

2010-08-16 @ 09:28:34
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0