God morning!

God morgon världen! Kl: 8.46

I dag vaknade jag kl 7.40 sen satte jag mig vid tv:en och nu datorn.

Och i dag är det sista sommarlovs dagen! Kan ni fatta sista dagen...
Det har varit ett grymt bra sommarlov! :D Men nu är det över D:

Även fast det är sista dagen så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra i dag, jag ska nog vara med en kompis tror jag :) Och fixa lite till skolan, för i födellsedagspresent så fick jag ju en converseväska :D
den är vit coh vi försökte byta den till svart men det gick inte, men är så sjukt nöjd ändå sklart!
Kommer bli så sjukt kul att få träffa alla som man inte har gjort på sommarlovet!
Bilder på väskan kommer senare i eftermiddag :)

jag är just nu bara så juktglad och nerväs :P







Kommentarer
Postat av: feliciacarlqvist(k)

det är du dom är söt! (k)

din blogg är jättefin, jag läser varje dag :*<33333

2010-08-17 @ 13:27:05
URL: http://feliciacarlqvist.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0