Sommarlovs testet.

   


Har du druckit tills du spytt?
Nej!

 

Sårat någon? Jag hoppas inte det :(

 

 Förlorat en vän? NeJ :)

 

  Träffat nya människor? Ja massor! :D <3

 

  Kysst en främling? Det vet jag inte :P

 

Tagit droger? NEJ :O

Haft en sommarflört?
 Nja

 

 Gråtit? JA!

 

 Skrattat tills du kissat på dig? hehe, nja ;P

 

  Tältat? japp
Varit vaken en hel natt? Nej!

 

  Solat? litegrann :P
Badat? JA!!

  Haft ett förhållande? Nej

 

Gjort dig riktigt illa? Nej!
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nope

 

 

Läst en bok? Aa, fast bara halva :P

 

 

Skickat fel sms med flit? nej!

 

 

 

Suttit vid datan en hel natt? no

 

 

Näckat? haha, nej

 

 

Solat naken? nej!

 

  Fått utegångsförbud? Nej :)

 

 

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Jaa

 

 

 Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!

 

 

Varit i slagsmål? nej!

 

 

Pussat någon utav samma kön? kanske, om syrran räknas

 

Sjungit högt på ett berg? ne, haha

 

 

Kysst någon i regnet? Naj

 

 
Kysst någon i skogen ? No


Kysst någon du inte borde? Nja, tror inte det

 

 

Tappat rösten? Varit sjukt hes!  :P

 

 

varit på festival? Nej!

 

 

Gått upp i vikt? tror inte det, vet inte

 

 

Gått ner i vikt? Det tror jag ;)

 

 

 

Brännt dig? Nope inte i år ;P

 

 

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej

 

 

Varit utomlands? ne, bara ute i Svrige!

 

 

Gjort ett bra köp? Ja, men det är väl klart! :)

 

 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja

 

haft skadeglädje? jag  vet inte..?

 

 

Sovit under bar himmel? Nej, det tror jag inte

 

 Vad kommer du sakna mest? somaren 2010!! :(

 

 

Har du svart ärligt på alla frågor? Tror det! :)


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0