1 december :D

tjosvejs bloggen!

Dagen har varit ganska lungt Onsdagar är våran längsta dag men jag tycker att det har gått bra ändå men min Alma var sjukt i dag :(
Men i morgon så kommer hon :D

Vi hade free-running i dag på gympan, det var riktigt kul  :) men lite läskigt kanske :/ och so lektionen var jätterolig!


Vi slutade runt 15.30, efter skolan så var jag med Alice ;D
Vi var hemma hos henne och åt lite gott mellis och sedan spelade vi lite sims :)
Och vid femtiden så skulle hon på sång och jag hem och göra läxa men vi hade det jätteskoj!
Love you BRALLIS! :*

I kväll så har jag gjort massor med läxa och precis kollat på bonde söker fru ;)

I morgon skulle jag har gjort no provet som jag missade men no läraren har inte varit här på hela veckan, ville lixom ha det gjort eftersom jag har varit borta :/

Nu slänger jag in dagens outfitt:

* blåa jeans.
* ed hardy tubtoppen från Thailand.
* wezc munkis.





Det var allt jag hade för i dag, hörs i morgon! ;)

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0