15 december :)

God kväll bloggen! ;)

Det närmar sig jul riktigt ordentligt, det är ju nästa fredag ;)
Vad önskar ni er i julklapp?

Dagen har varit super, och vi fick sluta skolan typ en timma tidigare, värsta härliga veckan! ;D

Som ni kanske såg i mitt förra inlägg så var ju jag ute och åkte pulka med Alma och Jossan:)
Vi hade det rekordkul ska jag säja er! :D

Nu så har jag ätit och kollar nu på tv och tar det lite lungt ;)

I morgon så är dt tjjgrupp, ska bli jättekul! ;D
Vi ska ut och äta på saigon;)
Fast det är sista gången för terminen :(


Här kommer dagens outfitt:

* mörka jeans.
* svart baslinne.
* färglatt linne.
* grått skärp.







Nu så ska jag ta det lite lung och fixa naglarna, ha det bra! :*



kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0