17 december! ;)

hallå bloggen!

Äntligen fredag och snart så är det.........Fredagsmyys om det så är det sista jag gör :)

Dagen och skolan har varit jättebra! ;D
Vi slutade fem i ett och då så följde jag med Alma hem, vi spelade spal busade och massa mera! ;)
Det var i alla fall superkul med min sötnos! :*

Nu så har jag nyss fixat mig och vid sju så ska jag till gården med Alma, Josefin och kanske Alice ;D
KUL!

Senare i kväll så blir det fredagsmys med familjen ;)

Men nu så kommer dagens outfitt:

* mörka jeans.
* Svart munkis.
* vitt linne.
* zebra t-shirt ;)






Det var alla som jag hade för tillfället, men jag bloggar nog mera ikväll ;)


Och föresten för er som kanske inte vet vad tjejgruppen är, som jag gör varge torsdag. Så är det så att vi har en gård som vi kan gå till på kvällarna och det är så att en av edarna där som jobbar har en tjejgrupp för några tjejer i 7:an. Då hittar vi på saker som att prata, ut och äta, spa m.m. Det är för att vi tjejer ska få bra sammanhållning. Det är i alla fall superroligt! (L)


karm / Ebba <3







Kommentarer
Postat av: tycker om din blogg!

hihi tack :D <3

2010-12-17 @ 21:06:10

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0