2/12 torsdag :)

hejsan hoppsan! ;*

Dagen har varit jättebra! (Y)
I morse var det julkalender det är mysigt, är faktiskrt bra i år (Y)
skolan i dag var int så lång, bara tio i tre skönt! ;)

tog sällskap hem med Alma och i eftermiddag så har jag till stor del gjort mycket läxa.
Och nu så har jag precis tagit en skön dusch och nu så sitter jag vid tv:en

Det blev ingen sovmorgon till 8.30 i morgon eftersom att det är luciaträning som börjar 8.10, men dt är ändå ganska kul med lucia övning ;)

det har inte hänt så mycket mera i dag, men det är assaskönt med fredag i morgon ;)
Och i övermorgon så blire dansuppvisning, ska bli nice men kan inte riktigt alla stag men jag och Elli ska träna på lördag!  ;D

Här kommer dagens outfitt:

* gråa jeans.
* svart baslinne.
* leopardlinne.
* svart kofta.






Det var nog allt för i dag, höres i morgon för då är det FREDAG! :D

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0