5 december och andra ljuset tänds! ;)

God morgon bloggen!

I dag är det andra advent, det känns riktigt mysigt! :)

Vaknade runt sju i dag. Jag vet att jag är upp tidigt men jag var bara uppe till typ kvart över tio eller så i går.

I dag så ska jag på stan med Alma, ska bli riktigt kul och mysigt!
Ska nog kolla på lite juklappar som jag önska mig och julklappar till släkten så jg hoppas att jag hittar lite :)

Nu så ska jag käka rukost men förs så lägger jag ut en och en annan adventljusbild :)





1,2,3,4 hej jag är en partymyra! ;)

La ut en bild på de adra adventsljusen, vi tänder nog dom senare också :)

nu blir det sön dagsfrukost och sen julkalendern ;)

Vi hörs, ha det bra så länge 

kram / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: alva

mysigt!



Jag har också en blogg:) (Alviisjonsson.blogg.se)

2010-12-09 @ 15:56:06

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0