F R E D A G S MYS!

god kväll bloggen!

Nu är det både fredagsmys och snart jul och jag säjer bara BIG <3 ! Så skönt med helg!
I morse så var det julkalendern som vanligt, MYS!

Skolan i da var bra och luciaövningen gick bra! (Y)
Efter skolan så gick jag hem till mormor och morfar och gjorde lite läxa och sen kom pappa och hämtade mig runt halv fem :)

Va på gården i kväll också va där med Elin och Elli, vi hade superkul! :D Träffade också många andra där, det var kul eftersom jag inte har träffat vissa på ett tag :)

Har nyss kollat på idol, det var jättebra i dag, var ju semefinal och jag hoppas på att Olle och minnah kommer vidare ;)
Men nu så kollar jag på det roliga programmet circus möller ;)

Här kommer dagens outfitt:

* Svarta chinos.
* vitt linne.
* Vit maglinne / överlinne.








Här kommer en bild på naglarna som jag målade , blev ganska nöjd men det är svårt eftersom jag är nybörjare på det.

 

Men nu så ska jag fortsätta kolla på circus möller ;)

Ha en superbra fortsatt fredagskväll! ;*

kram / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0