JUlaftonsbilder ;)

hejsan bloggen!

Här kommer lite bilder från julafton :)








Vi har som tradition att vi åker till rävgången och grillar korv till lunch, det är ganskaså mysigt men i år va det så kallt. 







SÖTA!






Mitt armbarn som jag hade och som jag fick på julklappsbytet ;)


Lotta ;)










Magnetglasögon ;P



Tomten var också på besök ;)

 










Julklappsöppning ;)




Gulliungar! ;*


Dukningen.












Mums!






Tomtar :)

Ja det var nog alla bilder och det var en riktigt lyckad jul! ;)
Lägger upp bilder lit senare på alla julklappar som jag fick för ska på bio med familjen nu :)

Ha en sjukt bra dag!

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: elin

hihih du är så duktig på att ta foton ebbis :D

2010-12-25 @ 17:51:46
URL: http://afrokvinna.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0