Kvällsmys!

Hallå bloggen!

Pluggandet gick bra, gjorde lite tyska och teknik.
Va också ute ett tag och åkte isbanna och säck ;)
Det var lite mysigt faktiskt att vara ute på kvällen  :)

Nu så har jag nyss slått in Josefins presenter, jag Alice och Alma ska iväg och fika med hanne på fredag, myys!
hon fyllde ju år igår, glömmde skriva det i går så det får bli ett STORT GRATTIS i efterskott! ;)

Just nu så sitter jag och kollar på tv, på Maria wern som jag tror är bra :)

här kommer dagens outfitt:

* ljusblåa jeans.
* vitt baslinne.
* beige grå kofta.





Nu så ska jag fortsätta kolla på Maria Wern, ha det bar vi hörs i morgon!

och i morgon är det även tjejgrupp, STOOORT gilla! ;D


kram / Ebba <3


Kommentarer
Postat av: hanna

JA! såna lockar vill man ju ha :) <3333

2010-12-08 @ 22:02:22
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/
Postat av: Ida

fint :)

2010-12-09 @ 11:52:06
URL: http://ipeterson.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0