Lördags MYYS! ;D

Hejsan alla lördagsmysare! ;)


Dansuppvisningen gick jättebra, satte inte riktigt allt på slutet men det går ju inte att sätta allt :)

Man har nyss varit och köpt lite godis med pappa, gott! ;) Och nu så sitter jag här i soffan och kollar på tv.
Ska snart äta och sen blir det lördagsmys med familjen ;)

Annars i dag så har jag gjort pepparkakshus och vid typ halv ett så kom Elli och vi gjorde oss iordning för dansen :) Resten av dagen spenderades på dansuppvisningen, me mina kära danskompisar ;)

Dagen har varit super, vad har ni gjort i dag? :)

Nu så ska jag snart äta men först så kommer lite bilder från dansuppvisningen, men dom är ganska mörka.



Startpose.







Här komer några bilder på mig Och elli innan dansuppviningen, när vi precis fixat oss.








Underbara! ;*


eyes ;)



Det var lite bilder

nu så ska jag mysa lite resten av lördagskvällen ;)

Ha det bar ni med! ;*

kram / Ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0