Lucia! ;)

Hallå bloggen!

Hoppas att ni har haft en bra lucia ;)
Jag har haft en jättebra luciadag :)

Dagen har varit ganska så fullbokad om ni undrar varför jag inte har bloggat tidigare i dag.

Men min dag började md att jag gick upp kl 5 och fixade mig inför lucian, vi skulle ju vara i Mikaelkyrkan kl 6.45 så det blev tidigt som tusan :P

Sen så var det tre luciaframträdande och allt gick bra, till oh med mitt solo :)
Det var många som sjöng solo det var jättefint! ;)

sen så var det vanlig skola, och efter skolan så var det bara hem snabbt och sedan iväg med bussen till rockkonsären, det gick väl sådär, kunde ha gått bättre men..... det var bar det vi gjorde i alla fall :)

Kom hem för inte så länge sen och nu så sitter jag och tar det lungt och kollar på våra vänners liv ;)

Har tyvärr ingen outfittbild i dag men ni får lucialuken ;)



nu får ni ta och ha det bra, för nu så ska jag fortsätta kolla på tv:en :)

kram / Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hihi tack ditt hår är jätte fint med :)

2010-12-13 @ 21:42:03
URL: http://korea.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0