Måndag 20 december :)

Godkväll bloggen!

Kom hem från gården för inte så länge sen, sjukt kallt! :/
Har precis tagit mig en klementin och en liten kopp med glögg, GOTT! (L)

Va med Jossan och Alma i dag efter skolan, superkul vare!
Vi spelade spel och dator (y

Snart så ska nog jag och wille fortsätta på filmen som vi såg på i dag, sedan så ska jag kolla på deckaren som går på tv på 4:an kl 21, ''morden i sandhamn.''

I morgon så blir det skola igen, det ska faktiskt bli kul för vi ska typ pyssla och kolla på film hela dagen ;)
Sen i morgon efter skolan så ska jag hem till mormor och morfar och baka pepparkakor, mys!


men här kommer dagens outfitt:

* mörka jeanstights.
* rosa topp.
* randig gina tröja.







men det var nog allt för mig i dag, ha det SUUUPER!

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0