Nyårs luck ;)

Hej!

Tänkte lägge in lite på vad jag ska ha på mig och hur jag ska sminla mig på nyår, lite tips ;)

Jag ska ha på mig:


Svarta glanstights.



Leopardmönstrat linne.



Så här tänker jag ungefär sminka mig:

 
Svart-silver sotade ögon och kanske rosa läppar :)


Sen kommer jag även att ha min dubbelring och några flara accesoarer.




Håret vet jag inte riktigt än men ska nióg kanske platta och kanske skruva det lite :)

Så vad tycks om det HISS/DISS?

Kommer förhoppningsvis att lägga in bilder på min luck i morgon när jag är färdigfixad :)
Men kommer också på nyårsdagen att lägga in bilder från nyår :)

lots of smile / ebba <3


Kommentarer
Postat av: alice

HISS :D <333333

2010-12-31 @ 09:13:14
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0