Please don't let me go, I desperately need you.

God kväll bloggen!

Förlåt i fall jag inte hunnit blogga tidigare i dag men Felicia sov ju hos mig och vi har haft det SUPERKUL! ;D
Ni kanse såg bilderna i går som jag la upp, härliga va? Om ni ine sett dom så bör ni kolla ;)
jag och Felicia har gjort massor med saker tex. bakat :D

Men felicia åkte hem runt 6 och då så städade jag och har nu ätit för en stud sen  ;)
Snart så ska jag mysa med mamma och syrran och kanske kolla på någon film :)

I morgon så ska jag gå på stan med Alma, Alice, och Josefin, trevligt värre:)
Vi ska nog kolla lite på rean och i morgon kväll så ska vi ha lite filmkväll :) NICE! 



En söt bild på mig och Fello :) Love you!


lots of smile! / Ebba <3

 

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0