Snöflinga :)

God kväll bloggen! ;)

Just nu, ikväll så är det sista kvällen innn julafton ;D
kan inte förstå att det är i morgon, december har gått så sjukt fort!
Men jag längtar så himmla, himmla mycket!

Just nu så sitter jag och familjen och kollar på bingolotto, så vi får se om vi vinner något :)
tänker ta mycket bilder på julafton som kommer :)

Här kommer lite bilder:


ett clementinfat, jag tycket att den blev jättefin och mycket juligt!




Pepparkaker som hänger på spisen ;)






Och julstjärnan i granen :)


dagen har haft mycket julkännsla, emn nu så ska jag snart gå och lägga mig och kanske kolla på morden i sandhamn som jag missade igår :)
Kommer nog ha svårt att somna ikväll ;P

Men god natt, vi hörs nog imorgon bitti ;)

Men god jul i alla fall!

kram / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0