Söndagskväll.

God kväll bloggen!

Dagen har varit super :D
Va ju på stan med alma som ni kanske läste i morse, vi hade det verkligen supernice! ;D
Vi åt på subway och jag hittade massa julklappar till släkten :)
och så skrattade vi såklart ;)
det var också lite stämmningsmusik på stan eftersom att det repade innför o'helga natt, lite jukännsla eller vad? :)

jag kom hem vid ca halv 4 och då så gjorde jag läxa och har nyss duschat och nu försöker jag njuta och mysa lite av det sista som är kvar av helgen.
men det känns ändå ganska så okej att det är skola i morgon, vi har ju sovmorgon varje måndag :D

Här kommer dagens outfitt:

* ljusblåa jeans.
* Svart tunika.
* leopardmönstrad topp.






Visst är det härligt med snö!

Ni får ta och ha en fortsatt bra söndagskväll!

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0